Masz stronę lub sklep online ale nie masz klientów?

Profile firmowe w mediach społecznościowych oraz kampanie reklamowe w portalach takich jak Facebook, Instagram, TikTok czy GoogleAds pomogą dotrzeć do osób zainteresowanych Twoją ofertą i pozwolą na sukces komercyjny.

Dobrze znamy najczęstsze błędy popełniane przez firmy prowadzące profile  czy kampanie reklamowe w mediach społecznościowych. Prowadzi to często do trafiania z ofertą do niewłaściwej grupy odbiorców, a to prowadzi do wzrostu kosztów.

Myślisz że nie warto?

Uwierz, to naprawdę działa.

Wydaje Ci się że Twoja oferta nie nadaje się do mediów społecznościowych? Nic bardziej mylnego, trzeba tylko wybrać właściwe media, właściwą grupę odbiorców no i dotrzeć do nich z właściwym przekazem.


Media społecznościowe tylko w w Polsce mają ponad 20 mln. aktywnych użytkowników. Powoduje to że w prosty oraz niedrogi sposób możesz dotrzeć ze swoją ofertą do nowych klientów.Ważne jest aby zrobić to w sposób który, w zależności od specyfiki danego biznesu, trafi do odpowiednich osób. Trzeba też dopracować sposób komunikacji oraz treści które chcemy przekazać a zyskamy duża grupę nowych klientów bez ponoszenia nadmiernych kosztów.